INFORMÁCIE O PODUJATÍ

WORKSHOP LEAN IN SERVICE / CAFE 365 SUCCESS STORY

29.01.2020 - 30.01.2020

08:00 - 18:00

Bratislava

Cena nebola uvedená

Agus Tena, Hillary Tena, Oriol Cuatrecasas

Organizátor

Koncom januára sme v spolupráci so spoločnosťou Slovnaft a.s. zrealizovali jedinečný 2-dňový workshop zameraný na zlepšovanie v oblasti business /services. Workshop viedol riaditeľ  španielskeho lean inštitútu Oriol Cuatrecasas (riaditeľ Lean Instituto Management, prednášajúci  Universitat Politècnica de Catalunya), ktorého sprevádzali dvaja skvelí lean praktikanti Hillary (zo spoločnosti EcoBenz – multifunkčná petrolejová stanica s impozantným potenciálom rastu business oblastí a vysokou flexibilitou zavádzania nových produktov podľa požiadaviek zákazníkov) a Agustin Tena (Café 365 – rýchlo rastúca sieť pekární a kaviarní v Barcelone, ktorá vďaka implementácii Lean princípov dosiahla reálne výsledky a vybudovala Lean kultúru, čo pozitívne ovplyvnilo celkový finančný model tejto spoločnosti).

Zaujímavé prípadové štúdie, ktoré nám naši hostia priblížili, sa odrážali od reálnych skúseností z projektov z nemocničného prostredia, z Hotela Tigotan na Tenerife (patriaceho do siete luxusných hotelov) a z implementácie Lean v sieti pekární a kaviarní 365. Počas workshopu sme sa nielen naživo premiestnili priamo do jednej z prevádzok Café365 (pomocou Skype call), kde sme sa mohli porozprávať s jej zamestnancami a navštíviť reálne gembu, no my sme sa na takúto prevádzku aj zahrali.